Apskaitos paslaugų įmonių iššūkiai – griežtėjanti reguliacinė aplinka ir vidaus kontrolės būtinybė

Lektorė
5 ak. val.
Pažymėjimas
Medžiaga

Mokymų įrašas trunka 5 akademines valandas.

Kiekvienas peržiūrėjęs mokymų įrašą - gaus pažymėjimą.

Į kainą įskaičiuota mokymų medžiaga, ,,PDF" formatu

* mokymų įrašas galioja 27 d. nuo apmokėjimo patvirtinimo.
Write your awesome label here.

Apie mokymus

Apskaitos paslaugų sektorius keičiasi – griežtėja kokybės ir skaidrumo reikalavimai, stiprinama kontrolė. Nuo 2024-08-01 įsigalios nauji Finansinės apskaitos ir Pinigų plovimo įstatymų pakeitimai, nustatantys informavimo apie veiklą ir reputacijos reikalavimus apskaitos paslaugų teikėjams. VMI diegia realaus laiko PVM deklaracijų vertinimą, o nuo 2025-01-01 planuojami PVM įstatymo pakeitimai, skirti supaprastinti verslo apskaitą ir skatinti elektroninių dokumentų naudojimą.

Seminare aptariamos naujovės, komandiruočių ir dienpinigių apskaita, praktinės situacijos bei sprendimai – naudinga visiems, dirbantiems apskaitos srityje.

Vaizdo įrašo metu sužinosite:

  • Skaidrumo reikalavimai vadovui nuo 2024-08-01 ir prievolė pranešti apie vykdomą apskaitos paslaugų veiklą.
  • Prievolė sukurti apskaitos paslaugų kokybės kontrolės sistemą.
  • Atskaitingumas – kam reikės pateikti Apskaitos paslaugų kokybės kontrolės sistemos įrodymus?
  • Finansinės apskaitos paslaugų teikimo sutarties nauda dėl apskaitos paslaugų kokybės.
  • Kliento atstovavimo ribų nustatymas. Atsakomybės pasidalijimas tarp apskaitos paslaugų įmonės ir kliento.
  • Apskaitos paslaugų teikimo organizavimas.
  • Vadovo atsakomybė ir kontrolės priemonės.
  • Apskaitos paslaugų kainos nustatymo kriterijai.
  • Apskaitos paslaugų įmonės struktūros modelio pasirinkimas: atskirų apskaitos sričių paskirstymas darbuotojams ar apskaita „nuo pirminių dokumentų iki balanso“ tam pačiam darbuotojui?
  • Ypatumai teikiant apskaitos paslaugas audituojamoms įmonėms: prievolės pagal Tarptautinius audito standartus.
  • Apskaitos įmonės vadovas – lyderis ar tik kontrolierius?
  • Bendravimo su klientu alternatyvos – nuo dokumentų gavimo paštu iki reguliarių susitikimų, aptariant mėnesio veiklos finansinius rodiklius. Elektroninio pašto svarba.
  • „Problemiški“ klientai: kada verta pašalinti nesusipratimus ir tęsti bendradarbiavimą, o kada – kuo greičiau nutraukti sutartį?
  • Nesutarimų su klientais dokumentavimas.

Papildomos naudos

PAŽYMĖJIMAS

Kiekvienas mokymų dalyvis gauna
el. dalyvio pažymėjimą.

MOKYMO MEDŽIAGA

Įsigijus įrašą savo asmeninėje mokymų aplinkoje rasite visą mokymo medžiagą.

BONUS PASIŪLYMAS

Asmeninis nuolaidos kodas kitiems Countline mokymams
Lektorė
Jurgita Navikienė

Apie lektorę

Profesinė veikla:
 UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
 ŠPPAR viceprezidentė.
 Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
 „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:
 
Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.  
 Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
 
Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
 
Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:
 
Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
 Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Kiti mokymai, kurie gali būti aktualūs

Empty space, drag to resize